<body>

| engkau lah madu kau lah racun, pengubat rindu |
Saturday, December 3, 2011 | 5:08 AM | 0 comments
*assalammualaikum*
fistly aku nak cakap terimakasih kepada semua yang wish birthday aku
okey,sebelum hari birthdya aku, aku ada buat tournement 
haha(bagaibagaikan)
orang yang pertama wish birthday aku:
1) farid talib
2) farhan paan(4kali wish aku)
3)my mother
4)razlan alan
5)eyraa hudson

okey sampai situ jer yang aku ingat.

#CUTI SEKOLAH!!!
omg, time nie lah nak rindu dekat kawan2 semua,
dekat sekolah tak pulak, tapi bak kata perpatah
kalau kita sentiasa rindu dekat kawan kita, itu makna nyer ada sifat
kekawanan yang kuat(buat perpatah sendiri)
haha

*engkau lah madu kau lah racun*
aduh nie nak buat aku nages nie, rindu dkeat kawan kawan semua,
bila lah agak2 nyer boleh dapat berkumpul macam dulu kan.
hanya Allah jelah yang tahu.
then tahun depan ramai yang nak pindah. hrmm :'(
tak sagka kan pejam celik pejam celik dah bulan 12, aduh wahai roda dunia
cepat nyer kau putar dunia ini(okeyitusemuakuasaAllah)
so kita hamba Allah tak boleh nak buat apalah kan, hanya mampu berdoa
okey -_-"

KAWAN KAWAN aku, aku mohon dan aku sanggup mulutut weh,
jangan lupa walau sedetik, seminit, sejam pon apa itu erti sahabat okey, kalau
nak buat apa2 fikir kawan yang sentiasa risau dkeat diri korang tuh.
dekat dunia nie, berbagai, pelbagai kawan yang ada boleh kita jumpa betul tak,
ada yang tak sanggup hilang, ada yang sentiasa bersama, ada yang anggap macam 
adik beradik, ada yang tikam belakang, ada yang talam dua muka, ada yang 
sering bergaduh antara satu sama lain. please and please hilang kan semua sifat hasrat
dengki korang itu okey.

jangan kita hilang sahabat macam tuh jer.
anggap lah mereka sebagai ratu hati korang, anggap lah mereka sebagai
"MADU DAN RACUN"
untuk korang.
.

kawan saya rindu nak lepak dengan anda semua :(
kawan saya rindu nak keluar dengan anda semua :(
kawan saya rindu nak main cubit cubit dengan anda semua :(
kawan saya rindu nak menganjing awak awak semua :(
kawan saya rindu nak belanja awak air and makan semua :(
kawan saya rindu nak bergaduh mulut dengan awak semua :(
kawan saya rindu nak balik sekolah dengan awak semua :(
kawan saya tak mampu nak bagi kebahagian yang mencukupi kat awak semua :(
kawan saya mintak maaf jika saya berlebih2 dengan awak, sebab saya
nak lihat awak happy :(
kawan saya tak mintak maaf sebab saya tak belikan awak air bila awak
kepenatan bila berjalan dengan saya :(
kawan saya mintak maaf sebab saya tak belikan awak hadih bila tiba
birthday awak :(

"awak awak saya nak awak tahu yang saya sangat sayang kan kawan kawan saya,
tolong jangan putus kan tali persahabatan kita okey"

hanisatikah, azmeeradiana,najihahelyanaa, ayang(faten amira), nurulsyuhadah, dianashazleen,
heyma,kameliasyuhada,syafinazmarcello,fatenamira,hidayahmanap,mayasarry,
briannasterra,mieraponey,elyzazaza,nessashakey,nanasmith,nuratikahyusri,nuraddelin,
syajihahsyukri,nursyahirah(v.b),hanacandysweet,sarahunny,nurulaimanmohdpuad,
fatensyahira,najihahapple's,tengkuputeri,eyraahudson,rynnhella,ierafuad,farahmokhtar,
noharanovella, fatninaqila,fazirarozlan,naniehananiaa,nurshafira,yayamosnta,shahhirashiroot,
cikhajar,exettesamsudin,zetyrobinson,razlanalan,zackzuandy,farhanpaan,amirulsyafiq,
zarifklose,amarafiq,arashabey,zaimafiq,arifsykes,imranemir,ejalbear,shafiqjohson,
hadijad,muhammadirfan,mohdridzuan,syazwanizzat,lanjackson,mamatmat,shahirsalim,
areifrifz,ridwanrahezam,aidilsyazwan,ikmalalif,roymirul,shafizul,kamaladli,acapsam.

okey kepada kawan kawan saya yang t\saya lupa nak letak, mintak maaf banyak2 okey.
tapi saya sayang korang semua.
plan nak letak gambar, tapi banyak sangat lah, nak uplouds pon lembab giler.
jadi saya harap korang jaga kesihatan baik2 yer,
jaga jantung hati masing2, jangan biar dilepas kat tangan orang lain k.
 ikhlas dari saya muhamad amirul bin awaludin. 




Older Post | Newer Post