<body>

| si budak kecik di gelar PONEY PONEY |
Friday, November 11, 2011 | 7:42 AM | 0 comments
HOLAAA
HOLAA
HOLAAA..!!!!
okey soryy sebab dah lama aku tak updates, sebab aku busy dengan
traning volleyball aku so tak ada masa aku nak updates..

topic kita malam nie adalah, someone yang telah gerak kan hati aku nak updates pasal
si budak kecik comel loteyy nie, geram bila tengok gambar sebab terlalu comel.
haha..
aku tak kesah orang nak kata apa bila baca blog aku.
nie blog aku sukati akulah...

okey firtsly,
aku kenal dia dekat halaman sesawang FACEBOOK.
aku selalu panggel dia MAKNYERR. panggilan manja.
dia nie kadang sengal jugak, dia punya lawak tuh kalah aku kowt, hee -_-"

but tunggu masa jer nak jumpa budak comel.
tengok lah saya jumpa awak saya luku kepala sampai benjol(kidding)
agak2 bila kita boleh jumpa ekk..
?????
tuh lah jadi persoalan nyer sampai sekarang ...

apa2 pown, saya dah anggap awak sebagai kawa,
so sayang kawan saya, jadi saya sayang awak jugak k..
oiiyy budak kecik hang lupa ceq tengok lah, kerusi roda tuh melekat dekat dekat
muka hang noh. haah.

tak mau cakap banyak, tak mau bersastera sangat dekat sini.
aku dah rompak beberapa gambar dia so aku jual dekat blog aku nie...









okey nie lah dia si kecik , si pendek, si comel.



Older Post | Newer Post