<body>

| birthday SI budak patong nie |
Friday, November 11, 2011 | 8:12 AM | 0 comments
okey, malam nie dah dua kali updates termasuk entry ini...
okey semua tengok jam masing.
mari kita kira sama2 okey.
10,9,8,7,6,5,4,3,2,1.
BOM BOM BOM.!!!

hapy birthday to you,
hapy birthday to you,
hapy birthday to MAYA SARRY..
hapy birthday to you..

*hapy birthday kawan*

aku harap kau hapy okey.
jangan sedih sedih sebab aku tak suka, kau sedih muka kau tak comel.
harap kau dapat mulakan hidup yang baru.
dan apa yang penting jangan lupa aku okey.
kau lupa aku, spana, kayu hoki dan bom dah tersedia di keliling kau..
kau nak yang mana satu pilih jer, aku bagi free dekat kau weh..

apa yang penting, aku nak kau tahu yang aku sayang kau kawan.
and sorry maya, aku tak kaya nak bagi kau bunga,
aku tak kaya nak bagi teddy bear,
aku tak kaya nak belanja kau apa2,
aku tak kaya nak belikan kau kek.
tapi apa yang aku tulis malam ini adalah ikhlas dari aku.
heee. aku harap kau suka weh..



jeng jeng jeng!!!!
hee -.-"

Older Post | Newer Post