<body>

| YAYA MONSTA |
Wednesday, October 19, 2011 | 6:30 AM | 0 comments
okey dah lama tak update laman sesawang blog aku nie.
sorry kawan, sebab tak ada masa lah nak updates.
okey tak mau panjang berbicara, aku nak story pasal
seseorang. hee -.-...

yaya mosnta.
act aku belum lagi selidik nama penuh gadis ini.
tapi suatu hari aku akan selidik dengan mendalam lagi okey, haha.
dia nie dah buat aku jatuh hati dkeat dia, dia telah petik bunga2 yang
ada dalam jantung aku nie, bhaha. *ayat sastera gila.
btw memang dia nie lawa kegilaan orang.
pakai tudung lagi lawa and comel.

yang penting saya akan tunai kan janji2 saya terhadap awak yaya.
saya akan bersama awak bila awak dalam kesusahan okey.
and jangan risau saya akan cuba belajar sama tempat dengan awak.
and saya harap awak tak akan lupakan saya okey.

tak mau cakap banyak.
saya nak tunjuk kan gambar si merparti putih aku nie, hee...
sorry sayang saya rompak gambar awak, sebab gambar awak
lawa sangat.



taraaaa, hee...
awak macam princes lah yaya...



okey gambar nie yang paling saya sayang, sebab
awak nampak macam SUNSHINE...
hee :)




 and the last.
this is for you
my SUNSHINE
(YAYA MOSNTA)




taraaaaaa!!!!!
bhahaha, biasa2 jer nie awok, tak cantik pown, hee -_-"

Older Post | Newer Post