<body>

| kau terasa |
Thursday, September 29, 2011 | 7:28 AM | 0 comments
hai semua blogger, harap2 semua sihat okey..
i want story the someone lah .
i do not know whether he is minded to think like boys
mature young . apa boleh aku kata kan bila ada orang sebegini rupa, bhaha..

act lah, aku kesian tengok kau lah, apa yang ada dalam fikiran kau tuh
semua nyer tidak masok akal,. :p
sorry, saya tidak kesah apa yang anda nak kata okey.
sebab saya tahu apa yang saya buat, so anda tidak ada hak nak menilai
saya okey, tolong jangan jadi bodoh.

bila orang kata anda B***h  anda tahu nak marah.
so jangan jaga peragai anda, jangan menonjol kan kebodohan anda itu depan orang 
ramai okey. saya tahu saya tak sebagus anda, tapi please saya tidak
sebodoh nak mengaib kan orang tanpa sebab yang tak masok akal.

so fikir lah apa yang anda buat itu.
jangan suka pendam, so saya harap anda dapat luah kan depan2 okey
jangan jadi pengecut.


Older Post | Newer Post