<body>

* him name is (RED TYLOR) *
Sunday, September 4, 2011 | 4:10 AM | 0 comments

okey fistly aku nak citer pasal budak nakal nie. aku tak tahu nama penuh dia sapa
aku just panggel dia RED TYLOR, heee. dia suka manja2 dengan aku and umur dia
17 aku lagi muda kau dah tua kowt, heee jangan marah.
aku suka tengok style dia smart, bergaya, hensem, cute. jeles aku kowt..

okey yang paling aku suka dekat dengan dia, dia nie sweet time
dia degan gf dia, act aku tak pernah jumpa dia pown, otw nak jumpa kowt haha.
kalau aku jumpa kau , aku tak tahu macam mana keadaan aku kowt, bhaha.
mesti aku jadi gila melayan kau punya peragai yang gila2 tuh and yang paling
penting jangan rogol aku, aku tak suka kau ikut jejak langkah
anuar ibrahim laknat tuh, bhahaha..

btw aku sayang kau TUKANG JAHIT.

lagi satu pesan aku, jangan nak curang dengan NESSA EVAN'S okey, bhahaha..
sory wey aku terpaksa rompak kau punya gambar, sebab aku tergoda, terpikat dorh.
bhahaha...






Older Post | Newer Post