<body>

* tinggal kenangan *
Friday, July 8, 2011 | 3:31 AM | 0 comments

tension. tension. tesion...!!!!
kenapa tiba tiba jadi macam nie?
sebab aku tak boleh terima kelas aku dipecah kan, kawan kawan aku berpisah!!
ARGHHHHH, rindu sama kelas 4PD4 yang dulu.
time kita bergurau, time kita, gaduh2, time kita buli cikgu, time kita ponteng kelas
beramai ramai, time kita lepak dekat belakang sama.
and tak pernah putus asa untuk jaga kelas itu dengan baik.
but apa kesudahan yang kita dapat.
hanya lah perpisahan... :(

paling aku dapat terima kelas lama kita dikunci oleh cikgu!
why kunci. WHY WHY WHY WHY!!!!
cikgu mahyudin tak sayang kat kelas kita orang ke? cikgu tak rindu nak
lepak dengan kita ke? cikgu tak rindu nak marah2 kita orang ke?
cikgu tak rindu dengan gelagat kita yang gila2 nie ke?
CIKGU TAK RINDU KE SEMUA TU?

hanya kecewa sedih yang kami dapat!!
kenapa baru sekarang cikgu nak rombakkan kami ke kelas lain, kenapa tak dari awal?
masuk masuk jer dah kene marah, meraka semua dah atas kita still bawah lagi.
and masuk2 tak tahu apa, maisng2 blur.
si izzat nie plak sedih nagis rindu and teringat 4PD4!!!
aku pown nak nagis jugak pantang tengok mber aq nagis, aku mesti nak nagis jugak, but
aku tahan jer!! izzat aku faham prasaan ko, tapi ko control sikit ko pnya
emotional ko tuh earr!! aq pown sedih weh aq pon teringat kat pd4 tuh, ...

tadi, masuk kelas ustazah.
tengok2 ustazah menangis tak tahu apa sebab?
tersentuh hati nie tengok ustazah kesayangan aq nie nagis, yaAllah
aq pown rasa nak nagis, sebelum nie ustazah masuk kelas PD4 ustazah lagsung
tak pernah menitis kan air mata disebab kan marah kat kita orang,
ustazah hanya layan kami dengan baik, dengan penuh kasih syang ustazah tuh,
selalu bagi gula, brgurau dgan kitaorang, and ustazah tak pernah putus asa nak bagi
kita orang pandai, nak belajar.. perghh smpah aku kata , aq rasa bersalah
kowt, melihat air mata usatazah jatuh, sedih nyer yaAllah...

tak sanggup nak citer apa2 lagi....
bye semua jumpa lagi..
smkom.


Older Post | Newer Post