<body>

* dulu dan sekarang *
Tuesday, July 26, 2011 | 7:16 AM | 0 comments

                                          firstly aku nak cakap, ada perubahan lagu blog aku nie.
hampir setahun aku guna lagu tuh, so aku nak hiasi lagu baru plak, rentak and
alat muzik yang sama, slow punya lagu and alat piano.
tapi tak beberapa sedih sangat, lagu lama aku tuh lagi sedih... 
:-(

first aku nak story pasal budak nie.
aku tak faham kenapa dengan dia, tiba2 nak marah aku semua kan, okey aku terima
aku yang salah, tapi aku tak tahu apa motif semua nie.
aku tak kesah kau nak benci aku ke nak fuck aku ke, aku terima semua tuh..
sebab aku masih anggap kau member aku...

dulu aku duduk sebelah kau, pergi2 mana2 aku ajak kau,
ponteng class pown aku ajak kau, aku kongsi cerita dengan kau..
but now tak dah, aku dah duduk jauh dari kau, tempat aku ada orang ganti dekat sebelah kau tuh.
aku duduk sorang2 disebabkan benda yang kecik macam nie.
.
then kau dah benci aku.
hrmmm apa boleh aku buat.
hanya berdiam diri, dan bersendiri tidak ada teman nak mengadu.
:(


Older Post | Newer Post