<body>

*happy mood*
Saturday, June 18, 2011 | 1:09 AM | 0 comments

haii, semua bloger sekalian, wahhh!!! lamu sungguh aku tak bukak aku punya
blog, rasa rindu kowt, haha.(poyo giler)haha.. btw aku tak kesah
orang nak cakap apa okey, ...
AARGGHHHH!!!!

SERABUT. SERABUT. SERABUT!!!
macm macam hal yang berlaku kat aku dalam bulan nie kowt, macam macam
masalah, erghhh, kenapa lah aku jadi orang tengah dalam semua hal.
sesungguh nyer jadi orang tengah dalam satu masalah lagi pening, lagi bertambah runsing,
lagi bertambah sakit hati, smeua da lah. perit nyer jadi orang tengah nie, haha..

merepek meraban mengoyan semua ada .

btw malam semalam best giler, tengok wayang dekat
rumah syajihah dengan as citer MANTERA...
wahhhh!!!! sesungguh nyer aku nie baru datang dari dunia paleolitik kalau korang nak tahu, 
haha..
ornag smeua dah tengok aku baru nak tengok, haha..
what ever lah yang penting aku dah tengok citer tu.. 
MENAKUT KAN, MENGERUN KAN, MEGEJUTKAN..

yang paling kelakar nye , as mengucakap kan "mashaAllah"
apabila melihat HANTU BUNGKUS mengejot kan para penonton , ahha...
tengah2 shok nak bakak ikatan dengan gigi, pusing atas pusiang bawah balik!!!
ARGHHHHHH!!!! terbeliak mata, haha..

actually, aku nak story pasal STEAMBOUT yang dah lama berlangsung
aku jer yang lambat updates pasal tu..
okey now aku nak cerita okey..
plan plan plan, nak jumpa pukol 4 petang, but aku siap dalam pukol 4.15. haha..
memang aku ketinggalan, ketuk rumah!!
GANG GANG GANG...
tak ada orang bukak , call nak lebih pasti dkeat mana.
wahhh semau orang dah sampai dekat sekolah, semua dah berkumpul dekat sekolah..
haha. tinggal aku jer..

time tu memang aku tacing giler, memang dalam hati kata.
tak ada peluang nak join steambot lah kan, ahha...
tengok tengok penyelamat datang.. wahhh alhamdulilah...
aku nie bagai kan orang yang istimewa.. haha
istimewa lah sangat.
tinggal aku sorang yang tergedek gedek macam itik pulang petang, ahha..
dengan muka tak tahu malu nyer, dengan baju kemeja bunga2 nyer...
ahahahaha
MASUK BAS, mirulllllllllll!!!!
semua ornag menyaksikan kehadiran aku, ahha.  nasib baik lah dia orang semua tak
marah aku, ahha..
thanks korang..

sampai2 duduk, usha kiri kanan, belakang , depan..
hana, jiha, alin, yang minah kat belakang tu semua panggel aku suruh duduk dekat belakang..
aku pon pergi lah membawa camere nikon, huahhh..
sampai jer kene hafal skrip, aku kene jadi pengacara majlis, waduh waduh..
haha...
aku ada dua tanggung jawab pada majlis itu, aku jadi photografer, and pengacare majlis
haha. KECOH BETUL, huhu.

aku tak mau cakap banyak banyak...
tak mau membebel lagi..
ape lagi uplound gambar lah kan...
yeahhhh, ahha


































yang gambar kat atas nie semua telah siap aku edit...
setrus nyer, gambar yang belum aku edit lagi okey...
selamat menikmati..
hahaha






















yeahhh akhir nye tamat sudah , ahah
penat lah nak uplound gambar banyak banyak nie, tak ape aku sanggup uplound untuk korang
semua okey...
aku harap korang enjoy okey...

nak lebih lanjut add lah aku di facebook..
just clikc this link okey..
thanks semua okey....
bye..




Older Post | Newer Post