<body>

*RINDU TERHENTI*
Wednesday, May 18, 2011 | 8:01 AM | 0 comments
heyyyy!!!!!
pumbuka kata assalammualaikum semua!!
hai bloger yang comil, cantik, hensem, gantang. haha
lebih tu, huhu... wahhhh hampir 2 bulan mirul tak updates blog kowt,
rindu gila lah.....

tengok and baca blog sys nie memang tarik perhatian aku lah kan nak updates
blog yang dah terbengkalai, macam blog nie dah hilang tuan dia plak, huhu..
hey back to the topic okey,
bace punya lah bace, tibe2 naluri hati nie kesian tengok blog aku
yang dah lame tak di indah kan dengan story2 yang parangpumpang haha
, now aku nak indah kan balik blog aku nie dengan mengisi
gamabr, cerita2 harian ku. haha....

 seseorang telah meanrik balik perhatian aku untuk updates blog nie.
korang boleh clikc sahaja.
suka tengok sys edit blog lawa, ade part yang sweet. haha...
............................
 
now aku nak story pasal kelas yang aku dapat pada tahun 2011 nie,
macam tak boleh bayang kan lah, macam class GUVANA kowt....
haha, tapi bila cikgu suruh aku tukar class lain
dia orang tak bagi sebab dia orang dah anggap kite semua family... haha...
aku suka itu, sifat kekeluargaan ada di dalam class haha....

korang semua boring tak??
mesti boring kan...
chooopppp chooopppp. choooppp!!!!!
*R I N D U T E R H E N T I*
WAAAAWWW!!!
tajuk macam mengecewa kan, betol tak, tapi aku nak kecewe dengan sape??
haha, tak ada makne nyer lah.. huhu.. saje suka suka...
.................................................

hey aku tak ada kerje nie aku nak tunjuk sikit koleksi picture yang aku edit...
saje nak bagi kreatif sikit, ahha....







hahaha.....
segan nak tunjuk banyak2 lah, huhu....
kalau nak kata tak suka  jangan nak memekak depan aku yer...
haha...
hey hey hey hey....
aku ada story nak citer nie, meh meh meh....
pasang telinga semua yer...
ada lah gilr nie kan, keret gile babi argh aku cakap ko, dia fikir dia bagus kowt...
padahal tak ada lah bagus mana, hishhh menyampah gila.
kalau tak puas hati meh lah sini cakap depan2 tak payan nak cakap belakang
lah benggong... ... muka macam tong sampah.
macam macam kan story aku lepas beberapa bulan tak updates blog, hish...
haha, ..

ADUHHHHHH!!!!!!
kepale pening!!!
fikirkan kan tentang exam.!!!
3 minggu beb. lama kowt... haha...
tapi tak ape, mirul boleh buat chaiyok chaiyok...

tuuupppp taaaappppp!!!
membebel banayk, tengok jam dah pukul berape??
haha. tak perasan plak...
k larh mahu rehat kan jejari tangan esok mahu exam, ....
kalau aku rajin aku updates okey...

byeeee para bloger semua..
enjoy your life okey...







WEEEHHHHHH ADA IKLAN SAT...
HAMPA SEMUA TAK NAK TENGOK KA??
MESTI TETARIK PUNYA LAH, HAHA...
HUHUHU, SATTT EARRR...






taraaaaaaa......
 




                                           

                                       


                          

Older Post | Newer Post