<body>

*GARAM GULA KEHIDUPAN*
Tuesday, May 24, 2011 | 2:13 AM | 0 comments
AUUUUU CHAAAKKK!!!!!!!!
sayang mama sayang mama!!!!!
(otak menjadi gile, masok ayer kowt)
assalammualaikum semua, ape khabar korang??
ehhh asal aku happy semacam nie?
act aku nak cakap exam dah abis, wahhh macam baru lepas abis pmr jer...

we korang korang korang korang and korang,
cube tengok tepi, tengok bawah, tengok atas, tengok luar tingkap.
btw tengok topic kite hari nie!!!
haha... (apekah)???

*G A R A M G U L A K E H I D U P A N*
sebenar nye, maksd di sebalik tajuk itu adelah aku nak story
about memories in volleyball, haha
banyak kenangan aku bersame team vollyball kowt, ade yang gaduh, sedih,
happy. macam2 lagi lah, haha..
tapi alhamdulilah lah dapat kapten yang yang sporting,
satu kepale dengan kiteorang, selera macam2 , haha... 

okey.
sekarang nie kepada semua team bola tampar yang bace blog title nie
jangan nak sedih sedih, melalak, sebab blog aku nie diiringi dengan permain
biola yang terkemuke auw, haha. dia ade tersekat dekat ats blog aku tu, haha...
.
kenape lepas jer training bola tampar, game pon dah abis.
semua sombong sombong argh?? 
erhhhmmm lupe kan je lah, tahun nie aku sanggup habis kan duit untuk 
party2 yang kite buat setiap bulan, setiap bulan mesti kita ade plan kan, haha
bukan setiap bulan , setiap minggu kot kite buat plan...
haha...
contoh plan kite.(perlu ke??)
PERGI MATI OKEY.
1) setiap hari jumaat petang kita buat training bola tampar, saje saje jer, 
haha...
2)setiap hari sabtu, kite pergi joging, dan plan terbaru mendaki bukit besi. 
haha. part nie as memang bersemangat gile lah, huhu... maklum lah nak
slim kate kan, haha...
3) APE EKKK?? tak ade lagi kowt, haha...

2 jer kowt, tu pon banyak ke?? haha...
(kesah):p
arghhhh, aku nak story pasal cikgu yang latih kita... haha
lupe plak...
jurulatih kita adelah PUAN YUSLINDA,
dia nie memang sporting, ade mase dia tegas ade mase dia berlembut dengan kita, haha.
tapi kalo dia mrah, arghhh amik ko, terbalik dunia, hihi...
tapi memang spoting gile cikgu yuslinda... ...

yang aku naik marah dengan budak bola tampar ade lah.
SHAHFIZUL, hah sori aku terpakse dorh cakap..
sebab ulut ko macam gampang, tapi ade sikit lah mulut ko baik sikit kan, haha...
tapi kalau lepak gan ko ashik nak gaduh jer... huhu...
.................................................................................................

ehhhh ape masalh aku nie, membebel banyak nie, ahha...
sekali sekale membebel dekat blog nie... huhu
bile lagi nak membebel kan.. :p
ehhhh sebenar nye saat nie aku tunggu tw, huhu
nak taw natk taw tak??
aku amik amse untuk siap kan bende nie 4 hari taw, nak edit lah, ape lah.....
macam2 kot aku nnie, haha


heyyy time layan gambar pulak.
haha.... dari tadi aku sabar2 kowt nak tanyang gamabr kat 
para bloger pembace blog aku, haha....

NAK TENGOK TAK???

TEKAT BAWAH.

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.  


EHHHHH KEJAP EARRR....!!!
HAHAHA...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
TAAAAARAAAAA!!!!!


yeahhhh nie party volleyball team...
hehe enjoy gila lah...
yang pakaibaju warne biru itu adelah sajihah, depan dia di gelar sys BONZER,
yang belakang yang comel tu sys farah,,,..


this is my best frend...
hehe, name gilrs nie alin, nak no dia tak??
hahaha, boleh jumpe aku yer, haha....


alah yang baju pink of coz korang dah kenal kan...
yang baju hitam tu ana no ana rafali okey just ana...
hehe.... :)


yeahhhhh!!!!
love this... 


yeahhhh, this is my bestie...
yang laki itu bername acap... pergai macam gile sikit,
boleh merang lepak dengan dia.


dia nie tak yah cakap lah kan, haha...
tak pe tak pe, aku kenal kan jugak,
kite orang panggel dia as( amirul syahfiq)
dia nie sporting gile, and dia ade kekasih gelap dalam volleyball
team nie, hihi...


time nie nak prepare nak lawan gan school setapak...


ehhh sempat lagi pompuan nie nak meyundal...
hahaha...
alin alin.....






cehhhh wahhhh, nampak tak pasukan smk sungai besi.
bersemangat nak lawan , haha...
berkobar kobar...


hiishhhh sape yang lah curik amik gambar nie?
bukan nak mintak kebenaran, tahu mahal tak gambar nie,
hahaha... poyo. :p


cehhhhh, hampa semua dengar ya, kita nak lawan dengan 
sekolah yang tak sebarapa tu, so hang semua tak perlu takut noh...
kite bako jer, haha...
as bagi ceramah...!!!


wahhhhh, 
rindu gila dengan picture nie dorh, 
haha,


nie time kite pergi joging bersame dengan shafizul,
epi, aiman, acap... heeee.. :p


kelihatan di situ, ade orang amik picture aku, haha....
bersimpung 4... haha


macam mane lah picture nie boleh sesat kat sini nie>???


hrmmmmmm...
teringat lah time kita lawan...:(
haha, tapi i love you all lah....
MY BIG FAMILY...
(MENGELABAH)

ehhhhh ashik nak story pasal korang jer...
arghhh pasrt nie aku story pasal seseorang yang betul2 penting
dalam volleyball team kita nie, makne nyer dia nie
orang kuat lah kate kan, haha...
dia nie baik, suka buat klakar, spoting gila, suka perli orang..
haha, banyak lagi lah. btw you are the best lah AMIRULSYAHFIQ,,,
hahaha... mahu tengok gamabr dia yang betul2
voke tak? seksi!! hot!! haha...
jappp earhhh...






jeng jeng jeng...













auuuuuwwwwww chhhaakkkkk!!!!




















taaaaaraaaaaaaaaaa!!!!!!!!











hahaha...
so sexy!! .... haha....




kite orang sempat lagi bergambar di depan sekolah taman desa yang poyo nie.
hahaha....
sambil tunggu bas yang lamabt gile babi...






time nie gile2 sikit sebab baru lepas habis game kate kan...
haha...



nie lah port kite orang selepas balik training jer pergi sini...
haha, everyday lah katekan, haha....



haha...
crazy crazy crazy and crazy...
haha...



MISS GILA TIME NIE WEH!!!
.....................................


masing2 semua otak dah masuk ayer,
ape tah lagi, mandi tengah hujan.
haha, betakung lah kot air dalam otak, haha



wahhhhh, modeling lah...
hahaha....


alamak wey korang sori sangat2...
nak uplound gambar lagi tak boleh kot.
ade prob lah...
macam setan kowt...

haha sori sangat2...

tapi cukup lah nie kan.
hhehehe..
semua ini KINI TINGGAL KENANGAN... :(
haha..
aku iringi dengan muzik yang sedih gile,
meleleh. haha..

byeee jumpe lagi...
..........................................................


Older Post | Newer Post