<body>

*miss some one*
Wednesday, March 16, 2011 | 8:31 PM | 0 comments

pembuka kate(assalammualaikum)
niat hati aku memang malas giler nak update blog nie,komputer dalam
dalam kepale nie memang malas nak berfungsi. ^__^'
haha, celik bijik mata open facebook sajer.
ingat kan ade member on9 rupe nyer x der pown, aku rase dyeorang pown malas
nak on9, korang tahu kan, facebook skang nie macam kura2 lepas kuar anak...
haha.... :p

act banyak sagat aku nak story kat korang....
ok sekarang aku akan luah kan ape yang berlaku hari demi hari ku...
haha.. :)


SEMINAR ANAK HEBAT DUNIA &AKHIRAT.

fist aku nak cakap about seminar nie, memang best giler larh kan...
penyampai ceramah dye pown aku rase korang memang kenal dengan penceramah dye, 
tak asing lagi larh. pendek story korang pernah tengok SEMANIS KURMA TAK??
arghhhh, 2 larh dye host kita time seminar. haha...

kaki nie memang berat giler nak menuju ke dipalma hotel.
coz aku nie sikit pemalu orang nyer, tapi bila dah dapat kawan, macam orang giler
argh, haha..
melangkah je masuk dewan pergh bershukur coz tak ramai lagey yang datang.
so ikut kata hati pergi letak beg and pergi carik tempat duduk...
itu jer yang aku fikir, huhu... round 10 minit macam tu orang makin lame
makin ramai. ramai jugak yang daftar program nie...
what ever larh. than mula larh sesi ceramah....
tent tent tent tent tent tent.......

time untuk bagi bagi bilik, aku dimaklum kan oleh akk faci , satu bilik 3
orang, perghhhhhhhh!!!!
dalam hati aku berjoget, lompat lompat semua ada.... macam tak caya jer kan...
haha. aku telah di takdir kan satu bilik bersamae bawah umur aku. haha
(ayat tak boleh blar)
than kite di benar kan masok bilik, wahhh bahagia nyer hidop. haha..
macam tu palak kan. boleh tahan jugak larh bilik dye,
ade tv,peti ais, ekon, katil pown empok.. senag cerita perfect larh kan...

malam tu, bagai kan ujan yang turun pada waktu malam...
korang tahu tak ape maksod nyer?? ok aku akan terang kan. malam tu sesi
tages menagis larh kate kan, huhu. aku tak nges tapi dalam hati nie memang bersalah giler
larh, banayak dose aku kan. haha...
than aku berdoa sagat aku dapat ubah diri aku nie,,,,
amin....

tengok kiri kanan tak ade jam. tanye kawan dah pukol brape. 
nak dekat pukol 12.00 dah... kebetulan pulak ustazah duduk sebelah aku kan.
aku ape lagi tengok larh muka ustazah, sambil tengok 2, mulut pown menguap larh...
hahaha. ustazah pown tengok aku sambil senyum. ya Allah manis nyer muka ustazah nie
bila senyum dengan ikhlas. huhu. cair nyer aku....
 hahaha, aku sudah mengarot....

dah tulis surat semua. time untuk balik ke bilik .....
than aku dengar berita ade lawan bola kan. huhu. fist memang aku nak tengok tapi
mata tak boleh tahan larh, kene tido jgak....

KRIINGGGGG. KRIIIIINNGGG!!!!!
appe kah itu....
itu menanda kan abg faci suruh turun unutuk menuju ker surau...
hahaha.. seluruh badan mcm amai amai jer. haha..
but kene pakse jgak, nak meggadap Allah nie,,,
CEHHHHH, haha....... 
pendek kan story, dah lpas solat subuh tu, kita dibenar kan balik ke bilik...
wahhhhh, sambong tido, haha....

than pkol 8.35 mesti turun, coz nak sarapan kan....
time nak sarapan tu, memang best giler. semua makanan yang di sediakan
memang memenuhi selere ku.. wahhhh...
aku ape lagi, amik jer larh ikut selere ku, akk faci pown suruh makan bnyak2 coz
mak aku yang bayar, huhu...
dah lpas break 2, prgi ke dewan, tangkap gambar, aktiviti kmplan, kmas barang ,chek out,
makan tengahari, solat zohor than tunggu kehadiran parents...

dlam pkol 3 2, parents pown datang....
than masjlis diserah kan kepade ustazah dato sti nor bahyah.ustazah bgey ceramah
tentang anak derharka terhadap ibu nyer. memang tersentuh giler larh , dengan suare yg nyring, sedap,
dengam memek muka, perghhhhhh mengalir air mate aku dorh.....
hishhhh... lepas jer ustazah cerite, ustazah suroh bangon than amik kertas yang
semalam yg kite tulis , than bgey kat parents....
dari jauh aq nmpak mak aku dah mencurah2 air mate....
than aq kawal emosi aku, kwal ksedihan aq 2...
hahaha, ....
lepas tu semua boleh beredar.......


wahhhh, panjang tak karangan aku tadey, haha.....

ade cerita lagi yang aku nak luahkan kat para para blogger semua...

sekarang nie berita yang hot kat dalam tv ape??
korang mesti tau kan. about TSUNAMI yg terjadi kat jepun....
nampak nyer tanda kiamat kecil sudah kita nampak. so cepat cepat larh
korang bertaubat yer.....
 :(




 
 

                             

Older Post | Newer Post