<body>

*bola tampar time*
Friday, February 25, 2011 | 4:52 AM | 0 comments

ehhh tengok tajuk ??
ape yang aku nak story malam nie adelah, *BOLA TAMPAR*
HAHA....

yeeahhhhhhh....
^__^'
hahaha..
aku terpilih untuk mewakili sekolah dalam bola tampar...
fist time kowt cikgu bawak pelajar lelaki pergi main bola tampar,,,...
fist memang aku tak mengharap sangat nak dipilh sebagai player, but
ramai kowt yang boleh main bola tampar tahun nie...
tapi aku tengok bola tampar perempuan macam tak ade sambutan jer...
harap harap cikgu bawak larh perempuan turun padang sekali...
betol larh...??

kesian kowt budak pompuan..
banyak kali datang, tapi cikgu tak bawak pergi main...
hish hish hish...


eh eh eh eh...
aku dengar ceriter aku kene jadi pengadil dalam hari sukan nanti...
wahhhhhh...
:p:p:p:p
poyo giler huhu... tapiy sumpah aku kate aku tak pernah kowt
jadi pengadil untuk ape2 acare sukan...
and tak ade pengalaman langsong...
haha...


tapi tak , ade orang akan ajarkan...
kalo tak buat malu ajer..
(tutup muke beb)

ooowahhhhhhh....
20.3 hari jadiasy, haha.
nak buat gempak sikit kat sekolah... ko tunggu asy...

kecing kecing kecing....
ape benda yang aku buat nie..
:p ^__^'
sungguh pelik kowt...
hahaha..., sekrang nie aku tengah kumpul duit nak beli camere NICON DSLR...
betol ke nie, aku main tebok jer. alarh korang
paham paham jer larh kan...

sumpah aku kate aku mnat giler dengan camere tu we...
than aku nak jadi phografer, haha...
poyo giler kan ayat aku and tak boleh belar larh...

heyyyy NICON D60, D90...
tunggu kau yer, aku akan beli amik ko dari kedai camere tak lame lagi...
haha..
wait me ok..
^_^

malam nie kau ingat makcik aku dari singapore nak datang, tapiy dye orng datang esok
kowt, buat penat jer kau kemas bilik and rumah tadi, 
haha.. .
PERLUKE?
PERLU LAAAA...
ok larh , panjang meleret aku cakap...
hishhhh...
mahu tidur byee...
assalammualaikum

                                                                  
                                                                     

Older Post | Newer Post