<body>

Monday, January 24, 2011 | 5:33 AM | 0 comments

Syarat - syaratnya :

1. Kena ade blog . Takde blog tak bole masuk la .

2 .Kena ade blog yang cantik dan bagi nana jatuh cinta pada blog korang !.

3 .Jangan nak main tipu plak yer !.

4 . Warganegara Malaysia .

5 . Kena like page blog ni di FaceBook .

6 . Kena follow blog ini (nak tahu ape info terkini) .

7 . Buat post dengan tajuk Kontest Blog Tercantik n letak gamba kat atas tu skali dengan post .

8 . Tag 4 blogger yang lain .

9 . Terbuka pada lelaki dan pompuan .

10 . Kalau dah siap buat post tu , comment kat sini n bagi link post yang korang da buat pasal Kontest Blog Tercantik ni !.

11 . Hadiah ? Mane bole bagitahu ! Tunggu ..

Apa2 pertanyaan ? Sila ke shoutmix ye . Tq . 

semua ape khabar, ehhh lupe pulak
assalammualaikum!!!!
ehhhh, kalo korang nak tahu fist time kowt aku join contest nie,
hehhe, 
motif aku join contest nie ialah, 
aku nak orang nilai hasil tangan aku sendiri, so aku rase
tak ade masalh kowt kalo boy yang join
contest nie, btol tak
ikha???
angguk taw, hehe.... ermmmm
lagey ape ekkk aku nak bebel pasal contest nie,
owh lupe plak, aku tengok kan,
macam menarik jer contest nie, niee sbb kedua aku
join contest nie, hehhe

aku nak tag kawan kawan aku larh hehe:
ermmm, nie jer kowt, harap harap menag hehe....
byeee smkom...!!!



                                                                          


Older Post | Newer Post