<body>

*sunnguh tak adil!!!!*
Monday, January 3, 2011 | 3:57 AM | 1 comments
pembuke kate aku!!!
assalammuailaikum semua!!!
hheyyyy ape kabar dunia 2011???
haha, hari nie story sedih, story hapy, semua ade aku nak
kongsi kat korabg semua..
hehe..

sape mahu dengar???????
angkat kaki kanan!!
*orang angkat tangan kanan*
heeeyy kamu diam boleh tak??

nie entry aku, sukati aku larh...

*nei kenape nah marah marah nie mirul, story sikit kat mber2 blog ko*

yela nak story argh nie...

fist aku nak story, aku memang tak puas hati betol
argh dengan class tahon nie, hiishhh betol betol
tak
puas hati , hiisss nie memang tak boleh dibiarkan nie.
aku kene keluar dari kelas 2, kalo tak
aku tak boleh study, ermmmm.

kalo amin pindah nanti, aku xder argh member nak
kawan, hiishhh.
aku nak masuk class yang ade member aku
sendiri. :(
buat pengetua sekolah smk sungai besi
saye mahu buat bantahan kat sini.
mengape kami yang dah study hard habis habis
boleh masok class belakang,
kkkeeeennnaappppeeeee??????????????
niiieee yang nak marah niee..

hiishhhhh!!!

*sabar mirul*

dah cukup sabar darh nie..!!

aku harap harap sagat ade rombakkan.
harap kalo ade rombakkan, class aku akan berubah!!!
tak mahu class tu...
masuk class tu pening kepale beb!!!!

haahaha!!!!

ermmm, kat sini aku nak amek
kesempatan nak ucapkan, kepade semua budak
budak
skulah,
SELAMAT MASUK KE SEKOLAH.
belajar elok elok yerrrr,
tak mahu nakal nakal!!!
hehe...

*jagan nak over larh mirul*

ko over kew aku yang over,
so klo nak kate aku over, jagan kat sini earrr!!!

haha!!!

ermmm, so aku nak
tunjuk sedikit show.
haha.
ade show plak..
huhu..

mahu tengok tak???

kalo nak tengok,
arghhh, tekan larh bawah...














aaauuuuuwwwwwwwwww
chhhhhaaaaakkkkkk!!!!!!!!










hahaha!!!!
.........................................................................................................................................................





                                                                  








heyyyyy semua
mahu show lgey tak???
japp earrrr..












                                                                      





                                              





                                                                       okyy darh.....




                                                                                                                              

Older Post | Newer Post