<body>

* snap time with my the best frends*
Sunday, January 30, 2011 | 4:34 AM | 0 comments
haiiiiii
assalammualaikum semua,
holaaa, huhu
ayat baru beb, ....
hehe
ehhhhh jap jap jap
tengok tepi, belakang, sape yang duduk atas katil 2
sila tengok di bwah, tengok luar tengkap
, dalam bilik air, tengok dapur, tengok kat
ruang tamu....
haha
anda dengar anda semua giler...
hahaha....

back to the topic ,
ape aku nak citer argh,,,,,
kalo nak dengar , mati kan fon anda kalo tak
boleg gangu apbila anda dengar lagu blog aku nie, haha
tak leh blar lan, hee...

sori larh kawan kwan semua
aku update soty nie lambat sikit, ehhh
korang boleh tengok story yang same ,,
kat blog kawan tersayng ke,
hehe, clik here ok.!!!!
and

pade hari sabtu hari tu,
aku baru balik dari bola tampar,
aku teros menyimpang ke blok polis coz nak lepak dengan
kawan2 yg tersayang, hehe
besttt giler beb, mak asy sediakan
makanan
menu utame kite yang mak asy sediakan adelah
mee sop beb... thanks makcik yerrrr....
susah jer makcik nie sediakan makanan untuk mirul and wawa...
asy nanti ckap thanks kat your mam earr...

than lepas jer kite makan,
ape lagi aku hasot asy suruh amik camere bapak dye, hehe
taim to enjoy, haha
masing masing jadi modeling larh...
haha....
tak igat dunia kowt tangkap gambar, coz dah
tersampok dengan camere nicon nie, hhehe...


ehhhh korang nak tengok tak
hasil dari kerje wawa, asy, and mirul.
haha....
TUNGGU...!!!!
TADAAAA!!!!



wahhhh, banyak nye...
nak lagi ker??
japp earrr....



haha, besar picture nie..
hehe...



dah larh stop argh...
hari dah malam kowt.
tak solat ishak lagey hehe...
last picture





.FINISH....
BYYEEE....
                                                                        

Older Post | Newer Post