<body>

*si penyagak yang tidak ade otank and akal fikiran*
Sunday, December 26, 2010 | 4:06 AM | 0 comments
                            hoyy, penyagak, ko dah rosak kan kerete aku, ko dah isi minyak
                            cedit card mak aku, ko dah kasi hilang kan ic aq, than ko street
                            go jew kan, ko tunggu si penyangak, ko nie makanan pown tak
                            mampu nak beli kan, hahaa, kesian larh ko kan, hishhhh,
                            makanan dalam bonet kerete aku pown ko nak amek kan, hisshh
                            ape larh ko nie, tu pown nak curik kew?? hiishhh tak tau nak ckp
                            ape??? sedar larh sikit we, dunia nie nak kiamat darh, sooo ko
                            tunggu dan lihat jew , nanti ade orang akan balas balik ape yang
                            ko buat tu, ko iagat tu earrr, sakit nye hati aku nieee hiishhh .....

                                                        ko tunggu eeaarrrr!!!

                               * cehhhh mirul dah start membebel, haha bla larhhh...*

                             " ehhhh sebok jew, sukati aku larh, ade aku kesah kew??"

                                    i fuck you penyagak, pencurik semua larhhhh...

                                               !!!!!STUPID HUMAN!!!!!!

                                  AKU HARAP KO ADE FACEBOOK GILE....

                          KO TUNGGU EEEARRR, MALAYSIA NIE KECIK JEW WE.


                                                                                                                               disediakan oleh:
                                                       

Older Post | Newer Post