<body>

rindu!!!!(sape??) ^^___^^
Tuesday, December 14, 2010 | 11:47 PM | 0 comments
                             assalammualaikum!!
                                                      
                                                    aiisshhhhh asal hari hari nak update
                                                                    blog nie??
                                             (mirul: terase rindu dekat semua perkare yang saye buat)
                                                                               hasshh susah nie
                                                                (mirul: susah?? yyy)
                                                            yela, susah larh, semua benda yang ko buat
                                                                  ko jadi rindu..
                                                        tu larh pasal, kenape ekkk??

                                        
                                                          rindu!!!!(sape???) ^^__^^
                                                           tajuk entry kite hari nie!!
                                         aku pown tak tau ,ape motif aku tulis macam nie
                                                    kenape aku terase rindu argh??
                                           semua larh aku rindu, termasuk kawan kawan
                              kat sekolah, tak sabar nak jumpe korang kat sekolah nanti, tunggu
                                             aku kat smk sungai besi taw kawan2 semue.
                                      
                                                   ehhh kejap saye ade sedikit ayat
                                              buat kawan kawan semua. dengar taw..
                                                      kalo boleh hayati larh earrrr

        
                                           haiii kawan kawan ku yang cantik and gantang
                                                  setelah puja&puji pada pemilik isya
                                                     di waktu isya telah ku tunai kan
                                             rindu aku pada korang semua membuat aku
                                                    igin segere melihat korang semua
                                                             bila kah korang ade
                                                     di kotak surat elektronik aku??

                                                           hati aku jadi merasa
                                                          ada sesuatu yang igin
                                    muncul kembali, serti gurauan korang, gelak ketawa
                                                            dan lain lain larh
                                                setelah sekian lama kita bercuti
                                                              ceehhh wahhh

                                                         ada rindu mendengar
                                                            ada rindu ketawa
                                                            ade rindu melihat
                                                     ada rindu gurauan korang
                                                       macam macam lagi larh

                                         nie jew yang aku dapat reke, buat my frends.
                                   aku pown rindu dekat arwah ayah aku , rindu sagat kat
                                                                ayah aku...
                                                eehhhh japp, AL-FATIHAH
                                      dah hampir setahun arwah tiggal kan family aku
                                              dah larh stop cerite pasal orang yang
                                            dah meningal nie, allah lebih sayang kan
                             ayah aku, coz tak nak ayah aku tersekse dengan penyakit dia tu.


                                              
                                                  MOOD AKU BERUBAH RUBAH


                                                  
                                                    



                                                                       ape motif aku letak benda benda macam
                                                                     nie??
                                               aku pown tak tahu larh, ape pown
                                                           layan jew larh...




                                                                  byyeeeee.








                                                                                                                         di sediakan oleh:
  

Older Post | Newer Post