<body>

*23 , TARIKH KERAMAT*
Saturday, December 25, 2010 | 8:11 AM | 0 comments
                                                               wahhh tengok tajuk
                                               macam serius jew,* memang serius pon.
                                  sory larh, aku lambat update entry, coz malas larh, haha...
                              *mirul nie, memang sentiase malas pown tak payah nak cakap*

                                                                  eh eh eh eh!!!
                                                 sukati aq lah, diri aku... wekkkk :p.


                                                          APE MOTIF AKU TULIS
                                                23 HARI KERAMAT NIE ARGHH!!!!
                      AKU NAK KONSI GAN KORANG LARH, APE LARHH KORANG NIE...


                                                         ko nak konsi ape mirul???
                                  
                                                         *nie larh aku nak cerite*

                ..........................................................................................................................


                                                             RISULT OWH RISULT!!!
                                          hiishhh, aku memang kecewe gilew argh gan risult pmr
                                          aku, aku impikan lain, yang dapat lain jadi nye, hiishhhh
                                                   *tapi tak pe miru, pmr tak pnting pown.....*
                                          haha, right right. bukan nye penting pown pmr nie.........
                                          saje nak uji kite, sampai mane kite belajar dari f1 hinge la
                                          f3, betol tak, alarhhh spm ade lagi kan, huhuhu yeahhhh...

                                          aku rase aku ade peluang lagi, untuk dapat A niee,, hehe
                                                               *jagan mimpi lah mirul*
                                         weeeekkkk, do i care, yang penting kite kene brusehe kan
                                         ape larh, jagan mudah putus ase larh, hehe, cehhh wahhhh..
                                         spm nie aku kene buat betul betul nak dapat kan A+..........
                                         HAHA, angan angan tinggi gilew, tah dapat or tak A+ tu??
                                                                       INSHAALLAH!!!!!

                                         skang nie aku nak cerite, ape yang belaku, pade hari, 23 ....
                                         macam macam larh, yang belaku, hishhh ade yang hapy
                                         ade yang nges, sedih macam macam larh, hishhhhhhhhhhhh.
                                         aku tak tau nak story ape kat hari keramat tersebut, hishhhh..

                                                        arghh lupe larh aku nak ucap concrat kat
                                           my lovely and my frends amar!!! due due dpat keputusan
                                           yang same, 7A1B. HISHHH jeles kowt aku. dengan
                                            keputusan dyeowng nie.... jeles sgat2..............................

                                                               aku tak tau nak cakap ape??

                                                                            byeeee,...


                                                                                                            
                                                                                                                     disediakan oleh:
              
                  
                            

Older Post | Newer Post