<body>

kejadian di sekolah
Sunday, November 7, 2010 | 10:35 PM | 1 comments
                                         hhaii comel, si cantik, si gantang, adek manis smue larh...
                                       aku nak citew pasal kejadian di sekolah tadey huhu.. :=)
                                      tadey kat sekolah memang sunguh memboring kan diri, hehe.
                                    aq pegey skul smate2 nak anta buku teks jew kowt, 2 jew tjuaan
                                  aq ke sekolah. than datang sajew dsekolah, tgu kwan kesyangan smue..
                                  mane larh dteowng nie , lambat nye datang skula.... hhaiihhhh. ika and ayu
                                    dah keluar pgey makan, than dlam pkul6.50 2 aq bgey buku teks kat ckgu
                                     ong. hehe...tunggu punye tunggu x jugak sampai kawan2 aku smuee.......
                                      dlam pkul 7 , anis tongek datang. YYEEEEAAHHHH!!!!!!!!!!!!!!
                                       kawan aku dah smapai sorang, adew larh jugak kawan aku untuk tman
                                        kan aq daripade aku duduk sorang2... hehehe...

                                   than anis smapi jew, aku mule kan storey morey aq, about girls
                                   yang menyakitkan hati 2. huhu. ko igat ko cunke bodoh. harap
                                   jew anak datuk but peragai macam CELAKE. benci aku tgok..
                                   dah larh stop cerite pasal girls 2.. than dlam pkol 7.45 aku and
                                   anis gerak pegiy dewan terbuke same2.... dan aku xdew kawan
                                   kat dewan huhu. duduk sorang sorang, than aku lihat ayu datang
                                   aq smile dye pown smile. hehe ;-)... aku tengok reaksi muke ayu
                                   dye semagat belajar..huhu, nape aku macam niie haha.. aq pown
                                   tak taw...

                                  than dah lepas perhimpunan, ktew main permainan dalaman shje..
                                  aku main kerem and chess... huhu... anis terel main kerem huhu...
                                  dalam pkol 9 ktiew pgey kantin, untuk rehat, aq x mkn pown mase
                                  rehat coz x taw nak makan ape!!!!!!! ;( ... pas 2 aq dgar ctew ira
                                  nak jumpe ecah.. nak buat ape ira nak jumpe ecah???? pas aq
                                  and anis pgey pngel(KTUK PINTU, PANGEL ECAH), than
                                  ecah pown kluar larh, bdak class akak aq pown dah pkir lain dahhhh..
                                  bukan aku nak jumpe ecah but my frends okkyy.... than d tepi tnge
                                  bermule nye percakapan antare IRA AND ECAH,huhu.... cakap
                                  punye cakap. than keluar plak class 5 pd 1., huhu. perak abis argh...


                                 than kluar larh plak ckgu fazlin, eerrrmmmm kelihatan MIRA dtepi
                                 cikgu fazlin, dah taw darh mesti mira kluar pnyee. huhuu... than bdak
                                 laki class 5 sains 2 plak kluar.... huhuhu... mmg prak glew argh....
                                 than aq trik tgan ira smate2 nak hntikan pgaduhan than cne bleh tlpas
                                 ira tolak kpale ecah, ppeewww mmg x caye glew argh... ksian jgak
                                 ecah, pela ko nie ira, nak gadoh pown dkat luar larh... addoohhh
                                 tengok sape yang susah, ko jgak yang susah, nseb baik kene gtong
                                 jewwww, uuuhhhhhhh...... heheee..... 


                                 ookkyy skang niie ktew tutop psal kes niiee, than lpas kjdian tsbot
                                  aq tros kuar dry skula, coz nak bebas kan diri nie siket. hehehehe....
                                  kejadian kat lorong plak aku mals nak ctew, rahsia kan jew larh.
                                  huhuhu. sebenar nye aq malas nak taip panjang nniiee... coz baru
                                  balik skula ktew kan....  ^____^........  

                                 than xdew papew nak ctew...
                                  aku tutop tirai larh.. huhu...
                                  bbyyee smuueee smkommmmm....
                                       PIIISSS NOWOW.....


                                                                                         
                                                                                                              di sediakan oleh:   
                                      

Older Post | Newer Post