<body>

keboringan menjelme.... :-(
Monday, November 8, 2010 | 10:58 PM | 0 comments
                                 hai abang akak, adek , makcik ,pakcik,nenek ,atok
                              dan lain2 lagi larh, thak you aq ucapkn  kepade yang sdh
                              membace and dah melawat blog aku nie, than aq taw blog
                             aq tak secantik blog korang, than aku taw blog aku x skmas
                             blog korang. coz aku baru sahje join dalm bidag editing niiee
                             dah baru thap idong baru, than aku taw korang dah pandai edit
                             blog semue.....
        
                          aahhhhhh, APE AKU KESAH, ORANG NAK KATE APE KAT AQ...
                             SERTI YANG MIRA KATE CHIL SAHAJEW. RIGHT KE MIRA!!!
                          huhuu ape ddaaa mira niiee, than my mother x dew kat rumah sehari, tido hotel
                        coz my mother adew work sedikit, eerrmmm ......AQ , AKAK AQ AND MY
                        BROTHER APE LAGI BUAT HAL MASING2
                                     huhu, masing2 kalo nak makn masak sndriy, than aq plak
                                  suke pnting kn diri senriy, aq ape lagi mask argh sedap, untk aq jer
                                  yang lain pandai2 larh.. huhuu selfish btol larh aq niiee....

              than pagi tadi, bagon2 jew celik bijik mate, aku tros on9 huhu, 2 larh rutin hrian aku...
              aku nak ajak as kluar but dia plak excident moto, aadduuhhh aass!!!!! npe boleh jdy
              macam niiee, time ko bawak moto 2 terigat kan sape asss??? ko citew sikit gan aku  ....
             mesti terigat kan ***** nniiee riht or no??? huhuhu. boring sagat2, than aku xdew keje
             update blog. bukan senang nak update blog niie kan.... aku pkir snang jjeewww....
             eeerrmmmm. tthan ape lagi aq nak cakap eearrrrr kat koarang smueee....
             than akak aq plaq kat class dye adew buat jmuan. mesti bes kan. aq nk join but aku
             bkan class 5 SAINS 2  ;( ...... mesti banyak makanan kan,, eerrmmmmm nak rase.....
             eerrmmmm, x ksah pown, aku boleh masak sendriy.. wweekkkkkkk.....
                       huhuhuhuhu.......

               k larh x banyak pown aq nak citew kat koarng, coz x banyak idea larhh...
                  ookky jumpe lagi yyeerrr..
                                   bbyy smekomm..
                         PIISSSS NOWOW....
    
                                                                                                                    di sediakan oleh:






Older Post | Newer Post